wtorek, 22 grudnia 2015

Karteczki i upominki

Brałam udział w wymiance karteczkowej u Etoile i moimi parami to wymianki była Iza oraz Sara. Tak wypadło że one mi robiły upominek i ja im.
Taki oto upominek dostałam od Izy: karteczkę z choinką na czerwonym tle, mulinki, filcowy dzwoneczek, dwa szydełkowe bałwanki, fioletową wstązkę oraz herbatki, dwa cukierki i czekoladkę.
 A ja przygotowałam takie oto rzeczy: karteczkę z gwiazdką i kwiatuszkami, notesik, aniołka, przydasie dwie czekoladki oraz i coś co przypomina dzwonek z czekolady
 A od Sary dostałam takie oto rzeczy:karteczkę, gwiazdkę zawieszkę z choinkami herbatę i trzy czekoladki.
 Sarze przygotowałam podobny upominek jak dla Izy tylko karteczka jest inna czyli ma chinkę z 3 prezentami i chyba dzwonek
 Bardzo dziękuję Izie i Sarze za upominki bardzo mi się podobają

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że upominki przypadły Ci do gustu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki.
    Życzę zdrowych i spokojnych świąt:))

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...