wtorek, 26 maja 2015

Nie ma jak u mamy

Dzień Mamy i ja wam pokażę fotki z mamą jak byłam maleńka (jedna fotka jak miałam 3 miesiące, drugie ciut starsza i 3 jak zaczynałam pracować).KOCHAM CIĘ MAMO
 



poniedziałek, 25 maja 2015

Krzyżówki - to co lubię

Bardzo lubię także rozwiązywać krzyżówki a dokładniej szyfro krzyżówki.Nie wysyłam rozwiązań po nagrody ale rozwiązuję je dla własnej przyjemności. A najczęściej kupuję takie:
1.Szyfro krzyżówki
 2. Świat Krzyżówek( najlepszy pierwszy dział - są tam szyfro krzyżówki)
 3. 100 szyfro krzyżówek

niedziela, 24 maja 2015

Imieniny, puzle i hafcik

Dziś 24 maja więc są moje imieniny
 Dla osłody trochę czekoladek:
 Moja mama znalazła moje hobby i układa puzzle i taki oto widoczek ułożyła
 A ja robię hafcik "Polna droga z makami" - idzie strasznie opornie oczywiście pomyliłam krzyżyki i teraz jest pełna improwizacja. Mam nadzieję że coś z tego wyjdzie.
Na razie mam brak weny twórczej jeżeli chodzi o pisanie bloga - brak motywacji też. Wogóle nie wiem czy dalej prowadzić bloga bo jakoś mnie teraz on nie kręci. Raczej jest brak zainteresowania. 
Nie wiem co to są schowki gdzie można wpisać post by ukazał się wtedy kiedy ja chcę. Nie wiem jak to zrobić ale może mi kto podpowie. 

sobota, 23 maja 2015

Co tam u mnie i książkowo

Straszna nuda. Próbuję haftować "Polna droga z makami" ale mi słabo to wychodzi. Czytam sobie książki o tematyce różnej od psychologicznych po takie religijne. Wiele spotkałam ciekawych pozycji. I z chęcią szukam innych pozycji autora. bardzo przypadły mi do gustu autorzy: Katarzyna Enerlich - tak ciekawie pisze o Mrągowie i jego okolicach że mam chęć tam kiedyś pojechać i odszukać tych miejsc. Agnieszka Lingas - Łoniewska - czytałam całą serię "Łatwopalni' - cały czas trzymała mnie w napięciu i nadal jestem ciekawa innych książek w bibliotece - niestety w 3 do których należę spotkałam tylko ww. serię oraz książkę "Szósty" - fajny kryminał trochę z romansem ale wątek kryminalny przoduje. Raz przeczytałam książkę Joanny M. Chmielewskiej "Poduszka w różowe słonie" - książka przy której ryczałam jak bóbr - innych książek tej autorki w bibliotece nie spotkałam.Katarzyna Michalak - też mi się fajnie czyta tą autorkę ale też słabo z jej książkami w bibliotece ale może sobie kupię i przeczytam których nie mogłam przeczytać. Małgorzata Gutowska - Adamczyk świetna serie "Cukiernia pod Amorem" i "Podróż do miasta świateł" - są to serie troszkę powiązane ze sobą. Ale czytałam też inne książki tej autorki choćby najzabawniejszą książkę jaką czytałam "Mariolka moje krople" - bawiłam się świetnie i jak czytałam to śmiałam się na głos oraz "Serenada , czyli moje życie niecodzienne". Super. 
Ale mogę także z czystym sumieniem polecić książkę pt:" Trzy panie w samochodzie czyli sekta olimpijska" Małgorzaty Thiele - super książka że i po 50 można wiele przygód i że nieraz jadąc gdzie indziej możemy trafić gdzie indziej. Polecam 
Jutro napiszę o innych książkach i autorach 

Wymianka Kawowa

Brałam udział w wymiance kawowej organizowanej przez  Kasia  nawet nie wiedziałam że ona sprawi mi tyle problemów. Ale przygotowałam upomin...