czwartek, 25 grudnia 2014

Świąteczny czas

Wczoraj pod choinką znalazłam takie oto prezenciki dla mnie:
  • kule zapachowe mini do kąpieli (truskawkowe i białe)
  • zestwik mini - żel pod prysznic i balsam do ciała
  • zestaw do zrobienia bombki karczocha czyli kule styropianową, wstążeczki - turkusowa i granatowa oraz szpileczki

 A przed świętami dostałam narazie tyle kartek z  życzeniami świątecznymi z wymianki świątecznej u Hanulka, z wymianki na mikołaja i dodatkowa od Oli z USA
A teraz przeżywam świąteczny czas i rano obejrzałam film w tv pt."Święta Rodzina" zaraz idę do Kościoła a potem posiedzę w rodzinnym gronie. Poczytam książkę. a co potem czas pokaże.

1 komentarz:

  1. Dostałaś super prezent :).

    Kartki zawsze miło jest dostawać :).

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...