sobota, 29 czerwca 2013

Wymiana kwiatowa - co dostałam i co wysłałam

Niedawno brałam udział w wymiance kwiatowej na forum "Hafty Polskie" i dostałam takie oto piękne upominki od Moniki(Kulka) a dostałam obrazek z wyszytymi konwaliami(uradowało mnie to gdyż konwalie to moje ukochane kwiaty), kolczyki z różyczkami, przydasie kwiatowe oraz aniołek stróż z Lichenia oraz kawkę i czekoladę.
 A ja przygotowywałam upominek dla Zosi(Zefirek) i przygotowałam: zakładkę na kanwie plastikowej z różyczkami, przywieszkę(igielnik) w kwiatuszki, przydasie, kawę, czekoladę oraz pocztówkę z Częstochową i wizytówki
Dziękuję Monice za śliczne upominki oraz Edytce(Sejana) za zorganizowanie całej wymianki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...