niedziela, 2 grudnia 2012

Coś co miało być zakładką i wyróżnienie

Pokażę wam moją ostatnią pracę która mi się nie udała tzn wzorek mi się podoba i wyszedł jak trzeba ale zszycie to mi się kompletnie nie udało. Może coś innego z tych gwiazdek wykombinuje nawet jeszcze nie wiem co.
 Dostałam także wyróżnienie od Magdy . Jest to miłe i bardzo dziękuję ale mam do tych wyróżnień mieszane uczucia. Po jednej stronie jest miłe że ktoś docenia twoją pracę to co się zrobiło. A z drugiej a nie napiszę zostawię dla siebie.
Ale dziękuję bardzo za nie:
Każdy z nas zna zasady tego typu wyróżnień ale przytoczę dla porządku zasady w całości:
 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 Kogo nominuję do wyróżnienia:
Dziewczyny z mojej wymianki te które mają bloga(oprócz Magdy) bo wszystkie na to zasługują.Bo wszystkie robią piękne prace
Teraz pytania od Magdy z moimi odpowiedziami:
1. Czekolada mleczna czy gorzka? - oczywiście że mleczna mimo że jest nie zdrowa ale mi bardziej smakuje
2. List czy e-mail? tylko listy
3. Sklepik za rogiem czy galeria handlowa?Na co dzień w sklepie za rogiem a na wieksze zakupy hipermarket czy galeria
4. Malediwy czy Mazury? Mazury
5. Rozważna czy romantyczna? raczej rozważna
6. Przy świecach czy przy lampie?lampa
7. Orchidee czy stokrotki? i stokrotki i orchidee
8. Wróbel w garści czy gołąb na dachu? wróbel w garści
9. Śnieg czy deszcz? śnieg ale tylko w zimie
10. Ranny ptaszek czy sowa? i to i to
11. Kawa z pianką czy herbata z cytryną? kawa z pianką
Moje pytania do was:
  1. Lody cytrynowe czy czekoladowe?
  2. Kino czy Teatr?
  3. Książka czy audibook?
  4.  Herbata w torebkach czy fusiasta?
  5.  Batonik czekoladowy czy cukierek czekoladowy?
  6. Urlop w Polsce czy zagranicą?
  7. Jabłko czy Banan?
  8. płaski czy wysoki obcas?
  9.  kolacja przy świecach w domu czy w lokalu?
  10. siatkówka czy piłka nożna?pies czy kot?
  11.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...