sobota, 27 października 2012

Karteczka z haftem matematycznym

Zrobiłam swoją pierwszą kartkę haftem matematycznym wygląda ona tak:
A u mnie co się dzieje narazie w porządku cały czas tak samo no może oprócz tego że siedzę w domku trochę zaziębiona więc świat oglądam przez okno domku.
A teraz o piesku Milusiu na życzenie Oli opowiadam: piesek jest u nas już 9 lat był kupiony z hodowli a tak nazwała go moja najstarsza bratanica Kinga która wtedy była w zerówce a teraz jest w 2 klasie gimnazjum.A piesek jest starsznym pieściochem lubi jak się do niego tuli. A jak przychodzimy to jest radość ogromna no i wogóle jest kochany.

Jak również zapraszam na moją wymiankę karteczkową mam nadzieję że znajdę choć kilka osób chętnych.Będzie mi miło.
Tutaj szczegóły:Wymianka karteczkowa u mnie

2 komentarze:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...