piątek, 4 maja 2012

Metryczka i ...

A więc robię metryczkę komunijną dla koleżanki z pracy(tzn jej córka ma komunię) i jak zaczęłam szyć tak około soboty 28.04 do dziś to tyle już zrobiłam. Może skończę niedługo.
 Dziś dostałam kartkę w ramach Postcrossing tym razem z Moskwy od Poliny jest fajna a jest to dokładnie Grób Nieznanego Żołnierza na Ogrodzie Aleksandrowskim  w Moskwie

W pracy kończy się wolne a miałam go od 28.04 i mam do 6.05. Nigdzie nie jechałam więc robiłam metryczkę.
Mam do was gorącą prośbę w poście z 23.04.2012 z tą moją próbką haftu matematycznego. Chcę się tego nauczyć więc bardzo was  proszę o pomoc.Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Śliczna metryczna, na pewno zdążysz.Wczoraj wysłałam do Ciebie paczuszkę wymiankową, jak dojdzie daj znać, bo to różnie bywa. A jeśli chodzi o haft matematyczny to bardzo mi się podoba, ale niestety nie nauczyłam się go jeszcze, a bardzo bym chciała. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci wychodzi pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...