czwartek, 29 marca 2012

Po urodzinach

Witam was dzień po urodzinach które były najpiękniejsze w moim życiu wszystko było tak piękne mimo że żadnej imprezki nie miałam i nie planuję. Ale wczorajszy dzień był bardzo wyjątkowy w końcu raz w życiu kończy się 40 lat.
Dziękuję za wszystkie życzenia, miłe słowa było mi naprawdę miło.
A dziś także dostałam prześliczny upominek urodzinowy który dostałam od Pandzioszka a dostałam 
karteczkę i zakładeczkę ręcznie malowaną( obie rzeczy są naprawdę przecudowne), dwie herbatki oraz białą wstążkę, dwie suszone pomarańcze i dwa listki.
 
 A teraz pokazuję fotkę osóbki z 4 z przodu. Z tyłu jest bajka ale moje bratanice oglądały bajki. 

Dziękuję za wszystkie upominki i nie wiem czy ich koniec czy nie  ale to nie najważniejsze bo najważniejsza jest pamięć.Więc gorąco dziękuję za to że ten dzień był wyjątkowy i radosny. Każdy upominek jest dla mnie bardzo ważny. Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. fajnie, że się cieszysz i właśnie Twoja radość w takim dniu jest najważniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym zdjęciu to uśmiechu od ucha do ucha brakuje, wszystkiego co najlepsze dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego. Spóźnione ale szczere życzenia :)
    Zapraszam Cię na moją wymiankę kwiatową.

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...