sobota, 24 września 2011

Wyhaftowane myszki.

Ostatnio wyhaftowałam takie oto myszki bardzo mi się spodobały więc je musiałam wyhaftować. Tak mi oto wyszł:



A co u mnie u mnie trochę zmian gdyż od dwóch tygodni chodzę na Krąg Biblijny w mojej parafii mimo że jestem jedną z młodszych to i tak mi się podobają spotkania.Chcę trochę pogłębić moją wiarę i mam nadzieję że to mi się uda.Pozdrawiam was wszystkiclądaćh i mam nadzieję że dalej będziecie do mnie zaglądać na bloga. I dalej będę się mobilizować do dalszej pracy nad sobą i nad moimi pracami. teraz będę szykowała upominek na wymiankę zwierzakową na forum HP tzn muszę wyhafcić jakiś obrazek ze zwierzakami. Bo ten z myszkami jest już zamówiony u kogoś.A może wyszyję którąś z myszek kto wie.

5 komentarzy:

  1. czadowe myszki ... śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszki są super takie rozweselające :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszki są świetne,też dostałam wzór od myszeczkuni ale jeszcze nie wyszywałam.wciągnęło mnie szydełko.Życzę wszystkiego dobrego i pozdrawiam dorotanes

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne myszki...:)
    dziękuję za udział w moim candy, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszki są śliczne. Kolorowe i bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...