sobota, 10 września 2011

Witajcie

Witajcie po przerwie. Była ona spowodowana tym co pisałam w poprzednim poście.Ale już wszystko w porządku więc będę zaglądać do was na blogi a i czasami i u siebie coś napiszę.
1. A więc co u mnie narazie żadnych zmian cały czas tak samo. Raz jest lepiej raz gorzej ale do przodu.
2.Na froncie robótkowym chwilowo zastój tzn zrobiłam jeden hafcik jest tylko jedna rzecz do skończenia. Robiłam myszki i muszę jeszcze im zrobić oczka techniką tzw french knot. I mam nadzieję że uda mi się je dobrze zrobić.
I bardzo was kiedyś bym chciała spotkać live. I jeżeli która z was przyjedzie do Częstochowy to niech da znać będzie mi miło was spotkać i pogadać. Można napisać mailowo a jak ktoś chce i ma ochotę to mogę podać nr komórki ale rzecz jasna że nie tu tylko mailowo.A może ja kiedyś będę w waszych okolicach więc czemu się nie spotkać. Pozdrawiam Joasia

1 komentarz:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...