niedziela, 19 czerwca 2011

Prezent od Kasi i metryczka ślubna

W tym tygodniu Kasia z bloga Obsesja Kasiulka zwróciła mi książki  które jej pożyczyłam a przy okazji przysłała mi takie upominki: Karteczkę, zakładkę i poduszeczkę wszystko jest prześliczne, bardzo dziękuję za upominek.
 
 W sierpniu moja koleżanka z pracy wychodzi za mąż i postanowiłam jej przygotować taką oto metryczkę z  gołąbkami,już ją kiedyś robiłam dla innej koleżanki z pracy.Poprzedniej koleżance się spodobała a tej co teraz zrobię nie wiem czy się spodoba. Ale mam nadzieję że się spodoba.
Chcę wam podziękować za wszystkie miłe słowa wsparcia i miłe gesty. Dziękuję bardzo za nie.Olu dziękuję za to że mnie pogoniłaś z tą metryczką bo do tej pory bym się za nią nie wzięła. Pozdrawiam gorąco

2 komentarze:

  1. Prezenty śliczne, a gołąbki na pewno się spodobają, bo już widać, że są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje pieknego upominku:) Ciesze sie ze Cie zdopingowalam! Tak trzymac! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...