poniedziałek, 16 maja 2011

Ten tydzień

Ten tydzień też będzie zabiegany ale od wtorku bo Komunia chrześniaczki coraz bliżej a jestem w nią zaangażowana i to bardzo. Byłam z Gosią na wszystkich próbach jakie były do tej pory i na pozostałe też pójdę.Od jutra zacznie się: rano praca potem szybko do domku zjeść obiadek i z Gosią na próbę. Będzie to próba ostatnia przed próbą generalną. W środę idę odebrać obrazek w ramce wiecie pewnie dla kogo. Czwartek próba generalna komunii a potem zapisałam się na sprzątanie kościoła. W piątek ubieranie kościoła. Więc trochę mnie nie będzie. A i trzymajcie kciuki za Gosię aby nie zapomniała swojego tekstu co ma mówić na Komunii. Pozdrawiam wszystkich.

1 komentarz:

  1. Mieć taką aktywną matkę chrzesną to rzadkość w dzisiejszych czasach-podziwiam Cię!!!
    Pamiątkę Małgosia będzie miała prześliczną:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...