sobota, 21 maja 2011

Prezenty dla Gosi

Już jutro wielki dzień mojej chrześnicy Małgosi czyli Pierwsza Komunia Święta. I takie oto narazie  przygotowałam upominki. Ten pierwszy jest odemnie a drugi kupiłam na spółkę z rodzicami.
Oto co przygotowałam:
  • Własnoręcznie wyhaftowana pamiątka komunijna,książkę pt:"Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej z myślami Jana Pawła II" i bombonierka tuba z czekoladkami z nadrukowaną święcą. Jeszcze dam jej kwiatuszki różyczki z konwaliami(nie zrobiłam fotki)
 
  • Prezent który kupiłam na spółkę z rodzicami  a więc łyżworolki "MOVE", kask i ochraniacze.
Msza Komunijna jest o godzinie 10.00 dziś była spowiedź moja chrześniaczka bardzo się przejmowała spowiedzią ale poszło jej łatwo. 
Dziś także byłam także pomóc w Kościele przed mszą komunijną jak wyszłam o 16 to wróciłam po 18.Trzymajcie jutro kciuki za Gosię za to by nie zapomniała wierszyka który ma mówić i wogóle aby ten dzień był piękny i radosny.

3 komentarze:

  1. Na pewno będzie wspaniały dzień.Pogratulować takiej Mamy Chrzestnej.Niejedna dziewczynka by taką chciała.Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego dla Ciebie i Małgosi.dorotanes

    OdpowiedzUsuń
  2. ten dzień na pewno będzie piękny.
    a te czekoladki... jeszcze takich nie widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...