poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Prezent z wymianki kurczakowej

Dziś dostałam upominek z wymiany kurczakowej. Dostałam ją od Agnieszki z Szczecina. Z bloga:Koraliki Agi. Oto jakie cudowności dostałam:
Karteczkę z kurczakiem, dwa jajeczka zrobione przez Agnieszkę oraz jedno jajeczko świeczuszkę

Wspaniałe"przydasie" a w nich tasiemki kwiatuszki z 4 rodzaje, tasiemki z kuuczakami i zajączkami i listeczkami, cekiny listeczki i serduszka, guziczki, tasiemkę z gąskami i kurczakami, sznureczek niebieski i taśmę z kanwy oraz barwniki do pisanek na święta.
Oraz słodkości które są zjedzone a kawki i herbatki jeszcze nie.
Droga Agniesiu dziękuję ci za cudowności jakie dostałam i jestem bardzo happy że takie piękności będą ozdabiały dom podczas świąt Wielkiej Nocy.


3 komentarze:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...