sobota, 16 kwietnia 2011

Prezent od Uli i pamiątka na Małgosi Komunię

Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka bo oto takie piękności dostałam od Uli z bloga:
Blog Uli .Jajeczko karczoch i karteczkę świąteczną. Uleńko dziękuję ci za upominek serdecznie i napewno będzie ozdobą  świątecznego stołu
 22 maja tego roku moja chrześnica będzie miała swój wielki dzień czyli dzień I Komunii Świętej i z tej okazji wyszyłam jej taką pamiątkę. Na obrazku był także chłopiec ale na życzenie Małgosi zostawiłam tylko dziewczynkę. Teraz tylko czeka oprawienie obrazka i będzie czekać do 22 maja aby trafił do właścicielki.
I jeszcze jedna sprawa brałam udział w 3 wymiankach i upominki wysłałam w poniedziałek wszystkie trzy czyli :wymiankę kurczakową, wymiankę na forum Hafty Polskie i wymiankę książkową. I na 100% wiem że doszły upominki na 2 wymianki bo dziewczyny dały znać ale nie wiem cały czas co się dzieje z upominkiem na wymiankę książkową codziennie zaglądam na blog osoby której wysyłałam i coraz bardziej się martwię co się stało że nie ma info. W końcu napisałam i maila i czekam na odpowiedź. I mam nadzieję że dostanę szybko wiadomość i nie zostanę osobą niegodną zabawy bo swój prezent wysłałam przed terminem wskazanym przez organizatora.

4 komentarze:

  1. Cieszę się Joasiu,że szybciutko dostałaś karteczkę i karczocha.Wiem,że podobają Ci się karczochowe jajeczka,dlatego wysłałam;)Pamiątkę ładniutką xxx,jeszcze jak oprawisz nabierze uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pamiątka I Komunii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajeczko od Uleńki śliczne,tak jak i wyszyta przez ciebie pamiątka dla chrześniaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawia mnie bardzo ile daje się na komunię aktualnie? Niedługo się zacznie sezon komunijny i tak wypadło, że jestem chrzestnym i nie mam ani pomysłu na prezent ani nie wiem ile kładzie się w kopertę pieniędzy:) Czekam na podpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...