czwartek, 21 kwietnia 2011

Prezent na wymiankę Hafty Polskie

Nie tak dawno pokazałam wam upominek na wymiankę kurczakową a teraz pokażę wam co przygotowałam na wymiankę na forum "Hafty Polskie" a więc przygotowałam karteczkę z kurczakami , zakładkę z jajeczkami, coś co przypomina jajeczko, przydasie i 2 kawki, czekoladę i baranka czekoladowegoz dwoma czekoldowymi jajeczkami(w środku paczuszki z barankiem są) i serwetka i ta nie jest mojego autorstwa tylko mamy koleżanki bo ja niestety lewa jestem w szydełku.
nie robiłam wcześniej fotki u siebie upominku zapożyczyłam ją z forum Hafty Polskie.
A wymianka książkowa no też nie mam fotki upominku z tej zabawy bo raczej nie robię fotek zrobiłam tylko z wymianki kurczakowej bo Aga chciała by wysłać jej co przygotowałam  w upominku. Ewo(Amalio) ja nie gniewam się że nie wstawiłaś upominku wiadomo że teraz jest bbieganina przedświąteczna i nie każdy ma czas. Pozdrawiam

1 komentarz:

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...