wtorek, 14 grudnia 2010

Moja kartka świąteczna dla Oli i upominek od Oli

 
 Karteczka doszła do USA w magiczny dzień czyli 6.12 (Mikołajki) a Ola pogadała z Mikołajem i przygotowała dla Małgosi taki oto piękny karnecik na igły. A dlatego że kiedyś Gosia widząc mój karnecik poprosiła czy koleżanka cioci nie mogłaby jej takiego samego zrobić napisałam Oli i Ola jej zrobiła. Jak Małgosia zobaczyła ucieszyła się niesamowicie. Była przeszczęśliwa i zaraz poleciała się pochwalić mojej mamie a jej babci. A przy okazji stwierdziła że ma najpiękniejszy igielnik i nawet ładniejszy od cioci.
Olu dziękuję za życzenia na święta i upominek w swoim imieniu i Małgosi.Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Joasiu! O jak dobrze ze tak szybko przesylka dotarla:) Najbardziej jednak ciesze sie z radosci Malgosi:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...