środa, 1 grudnia 2010

Co tam u mnie

Witajcie dawno nie pisałam ale jakoś nie miałam ochoty.Ale także robiłam upominek na wymiankę na form Hafty Polskie. Zrobiłam dość skromny upominek bo własnoręcznie wykonane biscornu i karteczka świąteczna.Dodatkowo dołożyłam kawę capucino, 4 herbatki i trochę słodkości. Tylko jest jeden problem gdyż nie zrobiłam fotek.Zrobiłam także kartkę dla Oli z USA(też nie zrobiłam fotki). 
A wogóle to miałam dziś w pracy nie ciekawy dzień ale nie będę się rozpisywać. Po pracy poszłam z moja chrześniaczką na próbę tańców (Gosia będzie występowała w przedstawieniu mikołajkowym) dziś była próba generalna. Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Oj Joasiu bede z niecierpliwoscia czekac na karteczke:) Nie zapomnij aparatu na glownie przedstawienie Malgosi! Napewno bedzie udana zabawa! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...