poniedziałek, 15 listopada 2010

Prezent od Iwonki(Eltea)





Kiedyś pisałam że nie mam kanwy zielonej i robię hafciki na kanwie czerwonej, ale jakie było moje zdumienie gdy dostałam maila od Eltei że ma kanwę zieloną i czy jej nie chcę,napisałam że chcę i dostałam upominek od Iwonki a dostałam dwie kanwy czerwoną i  zieloną, trzy serduszka z aniołkami , dwa katalogi z hafcikami (jeden świąteczny a drugi z hafcikami na różne okazje, trzy passe porty  oraz pocztóweczki z Gdańska, Kaszub i koperta z Sopotu), upominek przepiękny i cieszę się z niego bardzo. Dziękuję Iwonko za prezent.

2 komentarze:

  1. A ja cieszę się, że Ty się cieszysz :)
    pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałaś super niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...