wtorek, 23 listopada 2010

Prezent i ...

 
A tak poza tym to dostałam dziś kotka dla Agnieszki MD a ja jeszcze nie skończyłam kotka kwietniowego, już napisałam maila dla Agnieszki czy mogę jej wysłać oba kotki. Kwietniowy kotek jest na ukończeniu zostało tylko wyszycie jednego kolorku przy parasolce, obszycia i deszczyk. Tylko że teraz ciężko mi szyć bo jak wracam z pracy jest już szarówka. A i tak wysłać będę mogła jak dostanę jakieś pieniążki a to zanosi się pod koniec miesiąca albo na wypłatę czyli 10. 
Jeszcze mam do zrobienia coś na wymianę na Haftach Polskich( bo narazie tylko tam biorę udział w wymiankach). Mam już hafcik do kartki świątecznej a nie mam coś na dodatkowy upominek tzn robiłam zakładkę świąteczną ale mi nie wyszła mam z nią dużo problemów przy zszywaniu okazało się że jedna część zakładki nie pasuje z drugą(mimo że robione jest z tego samego wzoru tylko że na drugiej części trochę inaczej zrobiłam taki środek w prostokącie) a wszystko jest takie same. Chyba zrobię nie śmiertelne biscornu bo to mi zawsze jako tako wychodzi.Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...