niedziela, 17 października 2010

Kompozycja Małgosi i hafciki na święta


   
 
Te hafciki robię również w wersji na białej kanwie zieloną i czerwoną muliną.Robię to bo narazie za bardzo nie wiem co wyszywać gdyż na koty nadal czekam ja jeszcze powinnam wyszywać kota na kwiecień i maj ale nie mam ani jeszcze jednego miałam jakiegoś kotka dostać w tym tym tygodniu ale jeszcze nie dostałam. Więc czekam cierpliwie. Kota marcowego wysłałam Agnieszce i nie wiem czy Agnieszka już dostała kotki. Aga daj znać proszę cię bo się martwię czy doszły te koty czy nie. 
Dziś byłam u koleżanki i ona umie robić na szydełku i próbowała mnie trochę poduczyć mam nadzieję że coś z tego wyjdzie. Choć nie za bardzo mi to wychodzi.Trzymajcie kciuki. Pozdrawiam Joasia
 PS. Zapisałam się na candy u Dorotki(Dota72) Zapraszam was również:
http://dota72.blox.pl/2010/10/Rozowy-projekt-2-i-candy.html?commented=1

1 komentarz:

  1. Fajne hafciki szkoda, że zdjęcia trochę nie wyraźne.

    Kotek oczywiście już u mnie jest i powoli go już kończę :).

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...