czwartek, 16 września 2010

Obrazek letni już skończony

Już skończyłam letni hafcik. Nie powiem podoba mi się  bo taki nawet uroczy jest bo te maki czy haber tak kojarzą się z latem. Tak marzę by kiedyś jechać na wieś na wakacje.Bo lubię wieś kiedyś jeździłam do koleżanki. A teraz ona mieszka w mieście.No i kontakt trochę się urwał.A czemu o tym wspominam bo tak kojarzy mi się wieś. Może źle pojmuję no cóż co mieszczuch może wiedzieć o wsi.
A jak wam się podoba mój hafcik.
Teraz od jutro biorę się za kota. Przepraszam że znowu opóźniłam kotki ale poprsotu ta powyższa praca byłą terminowa i tak ja opóźniłam.Bo obrazek trzeba było zrobić do 10.09 a ja skończyłąm go dziś.Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Całość prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie jak na wsi, wiem bo mieszkam na wsi.
    Bardzo fajnie wyszedł Ci obrazek

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu swietnie wyszedl Ci ten obrazek - nie dziwie sie ze mozna dzieki nimu marzyc o wakacjach... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek jest prześliczny :).
    Zatem czekam na kolejnego kotka :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochany Mieszczuchu Jenulko!
    Obrazek wsiowy-klimatyczny - cudny jednym słowem :)
    Mi tez maki i chaberki z wsią się kojarzą (chociaż bławatek to straszny chwast i Rolnicy za nim ... nie przepadają - delikatnie mówiąc) - ale od kiedy sama pszenicy nie sieję to pokochałam i maki i chabry i rumiany i całe stadko "upiększaczy" polnych
    pozdrawiam - Baba ze Wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękniuchny ten obrazeczek:)No to zapraszam do mnie w sezonie chabrów i maków..czasami parę takich chwastów nie zaszkodzi zbożu,a zawsze jest co zerwać w polu na uroczy bukiecik;)

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...