niedziela, 27 września 2009

Wyróżnienie i candy

Dostałam wyróżnienie od Pyziulki które jest dla mnie przemiłym upominkiem i taką lekką osłodą w tych dość trudnych chwilach dla mnie.Mam trochę problemów z którymi nie umię sobie poradzić a nagroda pozwalami na to że mogę na chwilkę zapomnieć o nich. A kogo nominuję do nagrody napewno Pyziulkę- za przepiękne zabawki robione na drutach
Agnieszkę MD - za całokształt
Anek73 - zaurocze hafty i historię Ziemi Kłodzkiej
Fiolqe - za uroczą wikilinę papierową
Zapisałam się na candy do DESTINATION ART do wygrania urocza w-z.

2 komentarze:

  1. dziękuję Asiu za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W porządku :) poczekam na woreczek, wiem jak czas ucieka, też mam kilka prac z którymi nie mogę się wyrobić ;) Pozdrawiam ;)
    Anka - ameise

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...