środa, 24 czerwca 2009

...

Wszystko nie tak jak chciałam. Od poniedziałku byłam chora więc wtorek i dziś przesiedziałam w domu( to chyba dobrze). Dziś skończyłam wyszywać kolory w kocie czerwcowym. Wyszywałam backstiche i nie wychodzą mi zupełnie. Nic nie jest tak jak w rysunkach. Nie wiem co ze mną nie tak że mi to wogóle nie wychodzi.A żeby było weselej to telefon wysyłać mms na maila i komputer nie chce wczytywać zdięć z apapratu pewnie coś wykasowałam z komputera co było ważne i teraz nie zczytuje mi karty z telefonu. Więc mi dziś smutno jest. Tam chciałam wam pokazać jak wygląda ten mój kot ale za nic nie mogę wgrać do komputera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...