wtorek, 26 maja 2009

Marsz różowej wstążeczki





Dziś u mnie w mieście był marsz różowej wstążeczki akcja by programować badanie się aby nie zachorować na raka były robione badania mamograficzne, usg można było porozmawiać z lekarzami oraz były występy.Było wesoło i miło spędziłam czas.
PS. Moje wszystkie zobowiązania na które się zapisałam wywiązałam się tzn wymianka wakacyjno - letnia - wysłana i doszła(potwierdzenie odbioru doszło do mnie do domku i wylosowana osoba potwierdziła to na forum), wymianka igielnikowa u EDY - wysłane i doszło(doszło do mnie potwierdzenie odbioru) a upominki dla mnie nie doszły i cierpliwie czekam i mam nadzieję że się doczekam.
PS1.Robię cały czas upominki na konkurs Podaj - Dalej(własnoręcznie zrobiona robótka dla jednej osoby zrobiona a druga się robi - wyślę jak zrobię wszystkie i dokupię coś jeszcze) z 1 edycji tej zabawy nie dostałam jeszcze jednego upominku do listopada daleko więc narazie się nie martwię.
PS2. Zapisałam się na Robin Round u Loli z kotkami oraz na wymainkę wakacyjną na forum Hafty Polskie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...