niedziela, 31 maja 2009

???

Co u mnie ciekawego a nic takiego a więc szyję tło do pary młodej bo mama stwierdziła że bez tła będzie niefajnie zobaczę jak to będzie.Ślub za 2 tygodnie a ja jeszcze oprócz tła nie mam koralików na sukience.Zobaczę może jakoś zdążę do ślubu koleżanki.
Cały czas czekam na mój igielniczek i wymiankę z forum u Maranty niestety jeszcze nie doszły. Już myślałam że będzie coś z tego w piątek bo było awizo na list polecony ale niestety to nie to było a dużo mniej przyjemna rzecz. Czyli prezentu na imieniny nie mam. Choć tak chciałam dostać w okolicach imienin.Nie można mieć to co się chce ale jestem ciekawa kiedy to dostanę. Jestem w tych sprawach niecierpliwa wysyłam zazwyczaj dość szybko bo wiem że ktoś czeka tak jak ja. Jestem również ciekawa czy Madzi spodobał się mój igielniczek bo nie mam info. Jak wyglądał możecie zobaczyć z dwa posty poniżej. Upominek do Maranty wysłałam też dość szybko i wiem że doszło ale póki na tym forum nie ma ogłoszenia wyników nie mogę pokazać upominku.
A zapisałam się także na nowe zabawy a więc:
  1. Robin Round u Loli gdzie będzie wyszywało super kotki zobaczymy jak to wyjdzie(nie robiłam wcześniej nc takiego - będzie to nowość dla mnie)
  2. Wymianka wakacyjna na forum Hafty Polskie - jest mnóstwo czasu na zapisy ale super jest zabawa - tylko trzeba zrobić serwetkę - też tego nie robiłam ale w końcu trzeba próbować nowości
  3. No i zabawa Podaj Dalej - już mam zrobione dwa upominki odemnie tzn dla dwóch osób i jeszcze to samo zrobię dla trzeciej. Ja robię to samo ale w 3 różnych kolorach i jest to niebieskie, łososiowe a nad trzeciem kolorem się zastanwiam.

Miłej niedzieli życzę drogim koleżankom i kolegom i wszystkim czytaczom mojego bloga.

2 komentarze:

  1. Życzę zrealizowania wszystkich planów i żeby nie zabrakło Ci pomysłów,bo ja jak na razie nie wiem co zrobię na zabawę "podaj dalej" http://ulaihaft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że w zabawie na forum Hafty Polskie trzeba robić serwetkę, bo tak bym się zgłosiła ale może, to i dobrze, bo biorę już udział w paru zabawach, zaległe hafty też czekają więc mogłabym się nie wyrobić ze wszystkim hihi

    OdpowiedzUsuń

Zawieszam Bloga

  Na dzień 23.08.2021 zawieszam działanie bloga. Poprostu straciłam zapał do jego prowadzenia.Być może kiedyś wrócę ale teraz nie mam chęci ...